Uno Gordon: Det är rätt, Uno. Entusiasm hör ungdomen till! Jag minns själv försäsongerna i slutet på 30-talet, ujuj...vilka minnen. Plösen till Fikon, Snöret droppar och Fimpen trycker upp den i klykan.
Nu: dags att dra på vuxenblöjan och krypa till kojs. Sover nog ut till kl 4 i morrn.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Nu: dags att dra på vuxenblöjan och krypa till kojs. Sover nog ut till kl 4 i morrn.