superfalle: Precis. Den svenska sjukvården måste vara världens sämsta, hur kan man annars förklara att så många aborter har misslyckats?
Inlägg: 1272544
Svarskommentarer
Sv: Fanatislöst
Mappe: Vad hände med nivån på kommentarerna? Är man huligan per automatik för att man hejjar på AIK?
Jag ogillar förvisso både huliganism och AIK, men jag tycker aldrig att det är okej att dra alla över samma kam.
Hysteriskt rolig felstavning på rubriken dock. Det tog liksom udden av hela ursprungsinlägget.
Jag ogillar förvisso både huliganism och AIK, men jag tycker aldrig att det är okej att dra alla över samma kam.
Hysteriskt rolig felstavning på rubriken dock. Det tog liksom udden av hela ursprungsinlägget.