Inlägg: 1272550
Svarskommentarer
Sv: Fanatislöst
Kerstin_k: Med tanke på att personen ifråga var nyreggad härinne o sätter denna rubrik, så måste det vara en person som skämta med oss aprillo.
Om inte så är det , som du säger, hysteriskt roligt!
Om inte så är det , som du säger, hysteriskt roligt!
Sv: Fanatislöst
Kerstin_k: du har så rätt .. de finns garanterat väldigt många trevliga aik fans . bara någon procent av dom som är kvaddade i skallen . ett onödigt och dumt inlägg av mej
Jag ogillar förvisso både huliganism och AIK, men jag tycker aldrig att det är okej att dra alla över samma kam.
Hysteriskt rolig felstavning på rubriken dock. Det tog liksom udden av hela ursprungsinlägget.