Simmalugnt: Jomenvisst, ungefär lika originellt som om Timrå mot alla odds skulle värva en finländare.
Inlägg: 1274451
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Paddan:
Hehe ungefär.
Lustigt nog så visste jag att någon Modoit skulle hugga här inne, men det är lite komiskt med den norska invasionen efter alla år av Modosupportrarnas öknamn på Timrå som "Finska Landslaget".
Hehe ungefär.
Lustigt nog så visste jag att någon Modoit skulle hugga här inne, men det är lite komiskt med den norska invasionen efter alla år av Modosupportrarnas öknamn på Timrå som "Finska Landslaget".