Inlägg: 1274456
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Är det Finland och Norge som spelar ikväll...
Jag är förvirrad, hjälp mig ;-)
Jag är förvirrad, hjälp mig ;-)
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Hehe, jomenvisst, fast om jag inte minns fel så har MoDo undertecknat någon form av samarbetsavtal med något lag i norska högstaligan.
Hehe ungefär.
Lustigt nog så visste jag att någon Modoit skulle hugga här inne, men det är lite komiskt med den norska invasionen efter alla år av Modosupportrarnas öknamn på Timrå som "Finska Landslaget".