Simmalugnt: Hehe, jomenvisst, fast om jag inte minns fel så har MoDo undertecknat någon form av samarbetsavtal med något lag i norska högstaligan.
Inlägg: 1274458
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Paddan:
Timrå har samarbetsavtal med Silja Line urvalet blir så mycket större då.
Timrå har samarbetsavtal med Silja Line urvalet blir så mycket större då.