Simmalugnt: Åfan, jag som trodde att det bara var Luleå som var ute efter gäspande sälar.
Inlägg: 1274467
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Får vara glada om vi blir 9a utan Canadensare ser det inge vidare ut och Åkerlund tycker jag in te håller toppklass..dags att värva nu..