Får vara glada om vi blir 9a utan Canadensare ser det inge vidare ut och Åkerlund tycker jag in te håller toppklass..dags att värva nu..
Inlägg: 1274469
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
TD: Vi hamnar före Modo iaf, har de ens vunnit någon försäsongsmatch ännu?
Sen har de fått Challe då, iof så brukar han tjura till där på vårkanten och lyckas hyffsat.
Sen har de fått Challe då, iof så brukar han tjura till där på vårkanten och lyckas hyffsat.
Sv: Apropå nånting...
TD:
Canadensare, är inte det nån sån där slags flytfarkost?
Man kanske kan säga att TIK är "Up the creek without a paddle"
Canadensare, är inte det nån sån där slags flytfarkost?
Man kanske kan säga att TIK är "Up the creek without a paddle"