Inlägg: 1274474
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anonymous: Modinpojken förresten, han har välfortfarande inget kontrakt?
Borde inte han också få lite matchträning precis som de här senaste killarna hos oss, det tycker jag vi kan bjuda honom på.
Borde inte han också få lite matchträning precis som de här senaste killarna hos oss, det tycker jag vi kan bjuda honom på.
Sen har de fått Challe då, iof så brukar han tjura till där på vårkanten och lyckas hyffsat.