Inlägg: 1274481
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag tror att våra "Foppa"-korrespondenter har legat på latsidan i dag...
Länkar:
?Han kommer inte att spela? | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
?Han kommer inte att spela? | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Det finns bättre sätt att spendera de pengarna när han ändå inte vill spela i Sverige. Träna kan han göra där borta också och då får han dessutom umgås med familjen, det väger nog lite tyngre.