Jag tror att våra "Foppa"-korrespondenter har legat på latsidan i dag...
Länkar:
?Han kommer inte att spela? | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
?Han kommer inte att spela? | Modo | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet