Följetongen Foten , del 215
Inlägg: 1274962
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Andersson:
Måste Wennerholm säga upp sig nu från Aftonbladet när Foppa lägger rören på hyllan??
Kanske han kan flytta till Övik och vara caddie åt PF!!
Måste Wennerholm säga upp sig nu från Aftonbladet när Foppa lägger rören på hyllan??
Kanske han kan flytta till Övik och vara caddie åt PF!!
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dags för nästa scoop för Expressens del:
Foppa hävdar att han talat med Challe och AJ och att dom är överens om att det inte blir nåt spel för Foppas del.
Sen hävdar tränarna i nästa artikel att dom minsann inte hört nåt från Foppa.
To be continued.... :-)