Inlägg: 1274994
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Fast jag måste pinsamt nog erkänna att hade Foppa spelat i vilket annat lag som helst än MoDo så hade jag nog saknat honom.....
Måste Wennerholm säga upp sig nu från Aftonbladet när Foppa lägger rören på hyllan??
Kanske han kan flytta till Övik och vara caddie åt PF!!