Fast jag måste pinsamt nog erkänna att hade Foppa spelat i vilket annat lag som helst än MoDo så hade jag nog saknat honom.....
Inlägg: 1274996
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Foppa tillför ju hur mycket som helst skadad eller ej skadad för sitt MODO Poängmässigt också, han borde fortsätta. Fjollröven fylls ju bara är med på värmningen.