stoff: Om jag får välja så tar jag Sonnie/annan spets och låter juniorerna få fajtas. Vi har en par-tre stycken som knackar på dörren och som säkerligen kommer att få sporadiskt med speltid, men de ska inte behöva vara förstavalet vid skada.
Inlägg: 1275157
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ambroo: ja givetvis tar jag sonnenberg med! men han kostar nog lite mer än robin=)