Ambroo: ja givetvis tar jag sonnenberg med! men han kostar nog lite mer än robin=)
Inlägg: 1275158
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
stoff: I den mån man kan döma efter försäsongsmatcher så kan man väl konstatera att Pikken inte riktigt lever upp till hypen kring honom när han värvades...