dr-nix: inte bytt nr på Canaldigital heller ligger på 140-144 nu också -.- Den enda skillnaden som blir är att har man MAX så kommer man kunna se alla lag oavsett om man vill eller inte :) har jag förstått rätt då :)
Inlägg: 1275296
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: "har man MAX så kommer man kunna se alla lag oavsett om man vill eller inte :) "
tror jag inte man kan bara se en kanal åt gången:)
tror jag inte man kan bara se en kanal åt gången:)