Inlägg: 1275297
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: har man telia kan man kolla på de övriga matcherna i efterhand om man så vill, där är telia snäppet värre än sina konkurrenter i min bok. Älskar ondemand tjänsten dom har som gör att man kan kolla på sända matcher när man vill.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: haha tyst med dig =)
har du inte hört talas om split screen ;) Men blir nog lite körigt med 6 olika matcher på samma skärm ;-)
har du inte hört talas om split screen ;) Men blir nog lite körigt med 6 olika matcher på samma skärm ;-)
tror jag inte man kan bara se en kanal åt gången:)