Hirso gör 4 poäng idag. Kom ihåg var ni hörde det först.
Inlägg: 1278357
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Hahl Bundy: Jag är nöjd bara sviten är intakt. Inte en torsk i hemmapremiären på 2000-talet. Låt det så förbli.
dr-nix: Conferera skulle jag tro att du menar.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Hahl Bundy: Jag tror på 4-2 efter två mål av Pärra, ett straffmål av Röymark och det sista i tom kasse av Lander!