Inlägg: 1278360
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
250kg kärlek: Jag förväntar mig en Röd tornado som fullkomligt pulvriserar VF. Matchen ska vara körd för VF efter 10 min. Vilket medför att Anrell mfl måste göra avbön o ställa sina platser till förfogande.
Nu dagdrömmer jag igen.
Nu dagdrömmer jag igen.
Redigerad kommentar
Hahl Bundy: Jag är nöjd bara sviten är intakt. Inte en torsk i hemmapremiären på 2000-talet. Låt det så förbli.
dr-nix: Conferera skulle jag tro att du menar.