Ambroo: Jag tror på 0-7. Tre mål av Pyrret, ett av Hahl, två av nån annan finne och sista i öppen bur av Honken...
Inlägg: 1278361
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
mikenomad: Jag tror på att en spelare från vardera laget får sjunga nationalsången, detta ska sedan bedömas av Idoljuryn. Ifall matchen skulle gå till straffläggning så utgår straffarna ikväll och idoljuryn fäller avgörandet istället. Allt för att få Peter Jihde med i så många TV4-program som möjligt.