mikenomad: Jag tror på att en spelare från vardera laget får sjunga nationalsången, detta ska sedan bedömas av Idoljuryn. Ifall matchen skulle gå till straffläggning så utgår straffarna ikväll och idoljuryn fäller avgörandet istället. Allt för att få Peter Jihde med i så många TV4-program som möjligt.
Inlägg: 1278367
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Var någon som snackade om att ett band skulle spela idag, är sker det isf?