Inlägg: 1278362
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Hahl Bundy: Om både Corso och Axelsson skulle bli spelklar så kan man ju hoppas på en riktigt trevlig afton.
Om Anrell sedan får jobb i Bagdad som nye Bagdad-Bob så kanske man tom skulle ta och fira i kväll.
Om Anrell sedan får jobb i Bagdad som nye Bagdad-Bob så kanske man tom skulle ta och fira i kväll.
Nu dagdrömmer jag igen.
Redigerad kommentar