Inlägg: 1278369
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
250kg kärlek:
Gammal länk kanske , men tjoho i alla falla :))
http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2139559/anton-axelsson-redo-for-comeback
KniveN: "Insläppen öppnar redan 18.00.
Copy Cats spelar live inne i arenan 18.45 och 20.00.
Vi har även en trubadur som spelar i en av arenabarerna från kl. 18.00.
Välkommen till oss och inled det andra årtiondet i Elitserien på bästa sätt.
Det finns fortfarande biljetter kvar."
Enligt Timrå IKs hemsida.