Inlägg: 1278370
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Per HApps: Jag fick et litet kryptiskt besked att kanske det blir spel för ytterligare en spelare som inte skulle vara redo för spel.
Men som sagt, det var kryptiskt skrivet och jag personligen tror inte att spelaren är riktigt redo.
Men som sagt, det var kryptiskt skrivet och jag personligen tror inte att spelaren är riktigt redo.
250kg kärlek:
Gammal länk kanske , men tjoho i alla falla :))
http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2139559/anton-axelsson-redo-for-comeback