Bigthelin: Haha helt underbart, så där brukar de gå till här med när tik gör mål...man blir bara så glad :)
Inlägg: 1278444
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Snoop: Då kan ni tänka hur man känner sig på en fullsatt pub härnere
i indianland när TIMRÅIK gör mål det är det bästa som finns,men när
indianjävlarna gör mål då är det inte kul,men det är bara att gilla läget.
i indianland när TIMRÅIK gör mål det är det bästa som finns,men när
indianjävlarna gör mål då är det inte kul,men det är bara att gilla läget.