Inlägg: 1278445
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
fighter:
Hur fan kan du gå sätta dig på en pubjävel i Göteborg när matchen sänds i TV4? Har du inget hem att gå till eller? Så att man slipper indianer och sån skit...
Hur fan kan du gå sätta dig på en pubjävel i Göteborg när matchen sänds i TV4? Har du inget hem att gå till eller? Så att man slipper indianer och sån skit...
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
fighter: Var sitter du? O'learys en bit från kopparmärra på Avenyn går bara fetbort då jag såg MoDo-Timrå, 8-1 där för ett antal säsonger sen... :)
i indianland när TIMRÅIK gör mål det är det bästa som finns,men när
indianjävlarna gör mål då är det inte kul,men det är bara att gilla läget.