fighter: Var sitter du? O'learys en bit från kopparmärra på Avenyn går bara fetbort då jag såg MoDo-Timrå, 8-1 där för ett antal säsonger sen... :)
Inlägg: 1278447
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Dream Team: 3 mil söderut.just nu sitter jag hemma,men går snart ner
till prinsens sportbar antagligen fullsatt med sillstrypare,men dom brukar
vara trevliga.
till prinsens sportbar antagligen fullsatt med sillstrypare,men dom brukar
vara trevliga.