Inlägg: 1278489
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Måste flika in och kommentera... Timrå spelar en fantastiskt rolig hockey just nu. Herregud vilket drag det är i matchen. Omgång 1, och det ser ut att vara sjunde avgörande matchen i en SM-final! KUL!
Mumma!
Detta har jag saknat offensiva, snabba, tuffa, hårda, aggressiva Timrå!