Inlägg: 1278487
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Bissett19: Menar du att det skulle vara utvisning? För det första så glider han in och för det andra så hade tacklingen inte tagit så illa om inte Mäntymaa (eller nån annan vacker bastustavning) varit i obalans. Det är liksom svårt att styra bort en tackling när man är mitt i den. Hade det varit i NHL så hade man sagt "Keep your head up boy!"
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Halonen står upp härligt för Åke och Pikkens proppning var inte att leka med.
Mumma!
Detta har jag saknat offensiva, snabba, tuffa, hårda, aggressiva Timrå!
Mumma!
Detta har jag saknat offensiva, snabba, tuffa, hårda, aggressiva Timrå!
Spännande nivå Claesson lagt på matchen.