Blev Hirscho skadad vet jag inte vad jag gör
Inlägg: 1278499
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
RTS: man förstod att de var nåt så fort man såg Fröjd stod o kände på Kim, bara hoppas att de inte är allvarligt, och är de allvarligt då är de bara att skriva med Sonnie, vi kan inte ha så lite forwards, Lindqvist o Valdix har ju bara korttids så hoppas Kim är okej.
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Senast Timrå spelade gjorde en så här bra period och spelade så här roligt så stod Lill-Kenta i det andra båset.