Senast Timrå spelade gjorde en så här bra period och spelade så här roligt så stod Lill-Kenta i det andra båset.
Inlägg: 1278501
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Bigthelin: Oavsett hur det slutar ikväll så känns det här riktigt bra. Vi spelar precis som många i tre år tjatat om att vi ska spela. Snabba spelvändningar, aggressivt boxplay, och fart och fläkt.
Hirsch dock mycket oroväckande.
Simmalugnt: Nja, hade vi inte en period mot Skelle för ett par år sedan i 8-0 matchen som var bättre. :)
Hirsch dock mycket oroväckande.
Simmalugnt: Nja, hade vi inte en period mot Skelle för ett par år sedan i 8-0 matchen som var bättre. :)