Inlägg: 1278507
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Vad är det jag ser, ÄKTA timrå hockey, ÄNTLIGEN! Spelar dom sånt här roligt spel då kan jag ta en förlust i serielunken i December!
Det måste jag ju tillägga också! Fan vad stabil Åke ser ut! hoppas verkligen han lyckas i år!! :)
Redigerad kommentar