Vad är det jag ser, ÄKTA timrå hockey, ÄNTLIGEN! Spelar dom sånt här roligt spel då kan jag ta en förlust i serielunken i December!
Inlägg: 1278510
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Blizzard: Ja, det är ju som om man spolat tillbaka några år. Såhär skall det se ut.