Bigthelin: Oavsett hur det slutar ikväll så känns det här riktigt bra. Vi spelar precis som många i tre år tjatat om att vi ska spela. Snabba spelvändningar, aggressivt boxplay, och fart och fläkt.
Hirsch dock mycket oroväckande.
Simmalugnt: Nja, hade vi inte en period mot Skelle för ett par år sedan i 8-0 matchen som var bättre. :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hirsch dock mycket oroväckande.
Simmalugnt: Nja, hade vi inte en period mot Skelle för ett par år sedan i 8-0 matchen som var bättre. :)