Inlägg: 1278518
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Ambroo: Håller med angående tacklingen. Borken (tror jag det var som pratade) sa att han tog flera skär in i tacklingen men han måste ju ha tappat glasögonen. han tar inte ett skär dom sista 3 meterna innan.
Redigerad kommentar