Såja. Segerwhisky. Bushmills.
Inlägg: 1278625
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Rooster23: "Såja. Segerwhisky. Bushmills."
Självklart måste det bli det. Ardbeg får det bli här..
Självklart måste det bli det. Ardbeg får det bli här..
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Rooster23:
Ska det se ut så här så vill jag möta Frölunda i alla hemmamatcher.
Ska det se ut så här så vill jag möta Frölunda i alla hemmamatcher.