Inlägg: 1278626
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Fy satan vad skönt! En total överkörning av dessa jävla räkskalare till pack från väst! Fan vad jag skriker och jublar! Men nu måste man lugna ner sig för en stund. Ska ju ringa ett samtal... Men sen ba´!
Ska det se ut så här så vill jag möta Frölunda i alla hemmamatcher.