Inlägg: 1278632
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
RTS: Timo med 3x2 minuter är ju iofs inte fantastisk, det är precis samma humör man sett under tidigare säsonger. Tiden han spenderar på banan är dock riktigt bra.
Ingen föll ur ramen, och útdömde Timo o Pelle fantastiska, för att inte nämna Åke o Sebbe.
Röymark!!
Pikken!!
Jokela!!!
Lagseger, men den här typen av Hockey kräver större trupp!