RTS: Timo med 3x2 minuter är ju iofs inte fantastisk, det är precis samma humör man sett under tidigare säsonger. Tiden han spenderar på banan är dock riktigt bra.
Inlägg: 1278650
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Mycket kvar, men tabellen är en njutning i natt.........
Skit man missade matchen live/TV4
Skit man missade matchen live/TV4
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Olle:
Det känns ju dock som att han är som bäst när han är lite hetsig. En loj Pärssinen är ingen bra Pärssinen.
Det känns ju dock som att han är som bäst när han är lite hetsig. En loj Pärssinen är ingen bra Pärssinen.