1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279355

Sv: Pikkarainens tackling
qwertas: Men Herre Gud: vad gör det om han blir avstängd ett par matcher ,tror inte att vi faller med det, han kommer tillbaka och sätter en ny klockren tackling igen.
Länge leve Pikkarainen

Svarskommentarer

Sv: Pikkarainens tackling
Nybbe: En korkad kommentar.
Vi har redan nu flera spelare borta på grund av skador, självklart skulle det då vara ytterst kännbart om en av våra bästa forwards i premiären dessutom vart avstängd.

Sv: Pikkarainens tackling
Nybbe: " vad gör det om han blir avstängd ett par matcher ,tror inte att vi faller med det"

Med tanka på att det var han som fixa så 1-0 målet blev till och att han spelar sådär fysiskt som vi saknat så tycker jag det gör något, även att vi har sjukt tunn forwards uppställning borde göra att du ska känna mer oro, pikken, corso och hirso borta är inte driekt skit roligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.