1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279937

Sv: Pikkarainens tackling
Ambroo: Wennerholm o co ligger som bäst i startgroparna med att syna andra idrotter i sömmarna nu. Hastighetsbegränsningar (90 km/h) i Formel 1, lösare slag i boxning och VM i störtlopp i Sidsjöbacken står överst på agendan.

Svarskommentarer

Sv: Pikkarainens tackling
Det gläder mig iaf att de flesta, eller ska vi säga samtliga, nu anser att Wennerholm är en av de sämsta hockeytyckarna vi har i det här landet. Det var längesen jag tog honom på allvar kan jag säga. Jag vill gå så långt att han borde få sparken för sina ensidiga hockeyanalyser. Eller låt honom koncentrera sig på sin andra hobby, friidrott. Där kanske han är bättre, jag vet inte.

Hur som havre kommer det bli extra intressant att följa alla situationer, som till slut leder till disciplinnämnden alternativt de fall som inte gör det.

Sv: Pikkarainens tackling
mikenomad: Sidsjöbacken är ju livsfarlig, hua! Näe Skönvik är det enda alternativet.

Sv: Pikkarainens tackling
mikenomad: Undrar vad tant Wennerholm ska se för match i kväll ? Kan ju bli nån tackling så han pissar på sig och få åka hem tidigare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.