1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279961

Sv: Pikkarainens tackling
Det gläder mig iaf att de flesta, eller ska vi säga samtliga, nu anser att Wennerholm är en av de sämsta hockeytyckarna vi har i det här landet. Det var längesen jag tog honom på allvar kan jag säga. Jag vill gå så långt att han borde få sparken för sina ensidiga hockeyanalyser. Eller låt honom koncentrera sig på sin andra hobby, friidrott. Där kanske han är bättre, jag vet inte.

Hur som havre kommer det bli extra intressant att följa alla situationer, som till slut leder till disciplinnämnden alternativt de fall som inte gör det.

Svarskommentarer

Sv: Pikkarainens tackling
I detta klipp skulle man med förbundets tolkning av hopp kunna hitta ett gäng avstängningar men jag antar att Wennerholm tycker dessa är klockrena i jämförelse med Pikkarainens slakt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.