Hehehe...Robin "the actor"...
Inlägg: 1281466
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så är Hirscho och Corso, enligt XP, föga förvånande de i TIK som tjänar bäst. Kan dock hålla med Nyström att på den där bäst betalda listan är det endast ett fåtal som egentligen förtjänar den.