Så är Hirscho och Corso, enligt XP, föga förvånande de i TIK som tjänar bäst. Kan dock hålla med Nyström att på den där bäst betalda listan är det endast ett fåtal som egentligen förtjänar den.
Inlägg: 1281476
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hade en klockren känsla idag när jag vakna bakfull och jävlig att "idag står nog fan Pitkämäki" Och det verkar ju faktiskt blir så =)