Inlägg: 1282074
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Röda Tallen: Pitkämäki verkar vara lugnare hela han, medans Åke verkar vara snabbare i rörelserna.
Även om åke sticker ut från mål inbland så tycker jag nog Pitkämäki gör det oftare.
Minns inte att Pitkämäki gjorde så i Mora... men det var ju ett tag sedan också.
Även om åke sticker ut från mål inbland så tycker jag nog Pitkämäki gör det oftare.
Minns inte att Pitkämäki gjorde så i Mora... men det var ju ett tag sedan också.
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Röda Tallen: Jag tycker båda är bra. Lindbäck var inte så vass i början han heller. För att inte tala om Backlund
Tyckte det kändes lugnare och tryggare med Pitkämäki, även om Åkerlund absolut inte varit dålig.