Röda Tallen: Jag tycker båda är bra. Lindbäck var inte så vass i början han heller. För att inte tala om Backlund
Inlägg: 1282082
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Hittade två artiklar om Timrå efter matchen i AB... Båda var vinklade negativt för oss...
Undra om det är Skoop-Challe syndromet som fortfarande sitter kvar?
Undra om det är Skoop-Challe syndromet som fortfarande sitter kvar?
Länkar:
Vägrar be om ursäkt för överfallet | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | AftonbladetTimrås jättetalang i huvudroll | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Vägrar be om ursäkt för överfallet | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | AftonbladetTimrås jättetalang i huvudroll | Timrå | Elitserien | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet