1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1285231

Sv: Apropå nånting...

Orkar inte scrolla så ämnet kan ha berörts tidigare.

DIF - Timrå på Hovet imorgon tisdag.

Först och främst, i vanlig ordning ingen ståplats vilket är en skam. Sedan 300 daler per skalle för "Borta sitt A6/A7" på ticnet.se. Lite finare, lite dyrare eller?

Blir alltså att köpa billigaste biljetten och ställa sig på "borta sitt". Möjligtvis säljs ett begränsat antal biljetter till ett lägre pris för bortasupporters direkt i Globens biljettkassor. Förslag mottages tacksamt.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag funderar på följande: När nu Corso har gått så här länge "justerad" och inte kunnat spela, uppbär han i alla fall samma höga lön som om han skulle ha deltagit i alla matcher? Och vem betalar, är det försäkringspengar eller är det Timrå IK ?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.