Jag funderar på följande: När nu Corso har gått så här länge "justerad" och inte kunnat spela, uppbär han i alla fall samma höga lön som om han skulle ha deltagit i alla matcher? Och vem betalar, är det försäkringspengar eller är det Timrå IK ?
Inlägg: 1285244
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
tik02:
Om han är sjukskriven så är det Timrå som betalar till en början. Sedan tar F- kassan över.
Han är anställd som ishockeyspelare av Timrå IK precis som jag är anställd av Sundsvalls Kommun!
Om han är sjukskriven så är det Timrå som betalar till en början. Sedan tar F- kassan över.
Han är anställd som ishockeyspelare av Timrå IK precis som jag är anställd av Sundsvalls Kommun!
Sv: Apropå nånting...
tik02: Efter tre månader betalas lönen av försäkringsbolag, har för mig att det var så.
Sv: Apropå nånting...
..så har jag alldeles nyss sett Zätas look a like inom golfvärlden, nämligen Lee Westwood, världstvåan. Fast utan skägg dårå.
Han vankar omkring på Tv 10 som sänder Ryder Cup.
Han vankar omkring på Tv 10 som sänder Ryder Cup.