1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1287299

Sv: Apropå nånting...
Laines armbåge ikväll var klasser värre än Halonens. Jag hoppas att straffet anpassas därefter...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja det borde iaf minst bli två matcher där också. Får se om diciplinmänden är så opartiska som de utger sig för att vara nu då, med tanke på debatten att storlagen gynnas

Sv: Apropå nånting...
Olle: ungefär lika ful...

Sv: Apropå nånting...
Timo Pärssinen! årets nyförvärv... han är verkligen bland det offensivt skickligaste timrå kunnat visa upp på senare tid! det löjliga är att så alltid varit.

challe baj*ade på denna offensiva kraft. timo la alldeles för många självmords passningar ni vet dom där från bakom förlängd mållinje å in framför mål. sådana som både hirso å pikka gjort mål på så här långt...

förtroende å likasinnade lekkamrater=succe

skadorna har varit ett jä*la elände dock.

MEN NU!!! OJOJOJOJOJ. KUNG TIMO so far!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.